Wij vergelijken vandaag
75 GSM-abonnementen in België.

Laatste update 03/06/2020

Base Prepaid 10

Base
Tarief
10€
Webdeal
Ontvang 0,5GB extra

Uw SIM-kaart

  • Geleverd binnen 2 à 3 werkdagen.
  • 0€ verzendkosten.
  • Uw belwaarde, SMS en data zijn 30 dagen geldig in België en Europa.

Details van uw prepaid kaart

U beslist zelf of u belt naar alle netwerken of enkel Base !    
30 belmin of
60 min. naar Base
250 SMS 0,5 GB* Internet
0,05€/min 0,10€ / mms (naar Base) 0,0048€ / Mb
of 4,8€/ GB
+ 10€ krediet aangeboden

top LEUK

  • Webdeal verdubbelt data
  • Keuzemogelijkheden tussen bellen naar alle netwerken of enkel Base

flop MINDER LEUK

  • Onvolledige 4G dekking in Wallonië

Het advies van onze redactie Vindt u elders een beter aanbod ?

mascotte du site

Dit is aanbod zit in de middenmoot. Deze prepaid GSM-kaart heeft het voordeel dat u kan kiezen tussen belminuten naar alle netwerken of het dubbele aantal belminuten naar Base. Het aantal aangeboden SMS is echter zeer laag. Verder biedt deze prepaid telefoonkaart uw oplaadbedrag als krediet bovenop uw belminuten, SMS en data. Enkel Proximus prepaid 10 offbiedt dit herlaadbedrag als belkrediet.
Op vlak van data biedt deze prepaid kaart 0,5 GB, wat een gemiddelde in deze prijsklasse is. Base lanceert wel webdeals en dan ontvangt u 0,5GB data extra als u online bestelt. Als u meer data wenst, kan u beter voor de prepaid kaart Mobile Vikings prepaid 10 kiezen die het datavolume verdubbelt, samen met ongeveer hetzelfde aantal belminuten naar alle netwerken en onbeperkt SMS.

Goed om weten

Hoe uw prepaid SIM-kaart opladen ?

U kan uw prepaid GSM-kaart op verschillende manieren opladen. Dit kan via de website van de operator Base of via de app MY BASE. U kan daarvoor ook terecht in een Base shop als u het persoonlijk wil regelen. En tenslotte kan u naar een plaatselijke verdeler gaan om een prepaid kaart te kopen.

Hoe uw saldo raadplegen ?

Ook zijn er verschillende mogelijkheden om het saldo van uw prepaid SIM-kaart te bekijken. U kan inloggen op de klantenruimte van de website van de operator, waar u in de navigatiebalk meteen uw belkrediet en de geldigheidsduur terugvindt. U kan dat ook doen via de MY BASE app waar het belkrediet is aangegeven bovenaan het eerste scherm.
Er is nog een laatste methode door per SMS gratis ‘CONSULT’ naar 1913 te sturen. Dan ontvangt u een bericht met uw saldo.